Select country

For solutions in a specific country please visit your local website

Menu
Shop Logo

Teknisk support

Online Sag Oprettelse

Firmanavn
Kundenr.
Organisation
Navn
Email
Telefon

Der vil blive sendt en kopi af forespørgslen til din mail.

Teknisk support dækker alt lige fra opsætning af udstyr, til ændringer af konfigurationer og fejlfinding. Teknisk support faktureres pr. påbegyndt kvarter ved fjernsupport, dog pr. påbegyndt time ved on-site assistance.


• 
Opret en sag i vores system via Online-formularen

• Send en mail til support[@]cloudrouter.dk med kort info om jeres behov

• Ring til vores kontor for at oprette en sag

 

Priser

Support via telefon / internet pr. påbegyndt kvarter     ekskl. Moms kr. 200,-

Support ude hos kunden, pr. påbegyndt time               ekskl. Moms kr. 800,-

Transportudgifter pr. km                                                      ekskl. Moms kr. 4,-

Forhandlere og installatører kan opnå 20 % rabat på timepriser.

 

Teknisk support til CloudஃWiFi kunder

Har du en gyldig CloudஃWiFi aftale, leveres remote teknisk support uden omkostning, samt begrænset remote teknisk support til opsætning af brugerenheder.

 

Reklamation

Står du med et ikke funktionsdygtigt produkt, besøg venligst RMA vejledning.
Kontakt os for yderligere information.

Vil du gerne vide mere?



Forside Produkter WiFi Trådløst netværk Radio link M2M kommunikation Netværksinfrastruktur Aktiviteter Referencer Profil Kontakt
Gå til indkøbskurv Forhandler Service