Teknisk support
Online Sag Oprettelse
Teknisk support dækker alt lige fra opsætning af udstyr, til ændringer af konfigurationer og fejlfinding. Teknisk support faktureres pr. påbegyndt kvarter ved fjernsupport, dog pr. påbegyndt time ved on-site assistance.
• Opret en sag i vores system via Online-formularen
• Send en mail til support[@]cloudrouter.dk med kort info om jeres behov
• Ring til vores kontor for at oprette en sag
Priser
Support via telefon / internet pr. påbegyndt kvarter ekskl. Moms kr. 200,-
Support ude hos kunden, pr. påbegyndt time ekskl. Moms kr. 800,-
Transportudgifter pr. km ekskl. Moms kr. 4,-
Forhandlere og installatører kan opnå 20 % rabat på timepriser.
Teknisk support til CloudஃWiFi kunder
Har du en gyldig CloudஃWiFi aftale, leveres remote teknisk support uden omkostning, samt begrænset remote teknisk support til opsætning af brugerenheder.
Reklamation
Står du med et ikke funktionsdygtigt produkt, besøg venligst RMA vejledning.
Kontakt os for yderligere information.