Select country

For solutions in a specific country please visit your local website

Menu
Shop Logo

Produkter omfattet af reklamation

 

Fejlmelding på et defekt produkt omfattet af reklamation modtages kun via vores support e-mail.

Vi beder dig venligst sende en e-mail til service[snabela]cloudrouter.dk med følgende:


• Kort beskrivelse af den oplevede fejl og evt. årsag

• Fakturanummer, modelnummer og serienummer på produktet

 

Kontaktpersonen vil modtage en bekræftelse med et RMA-nummer, når vi registrerer jeres RMA-sag i vores system.

Et defekt produkt som er dækket af standard Reklamation, skal returneres til Cloud Router før sagen kan behandles.

Det defekte produkt repareres eller ombyttes inden for 5 – 30 dage fra modtagelsen.


Reklamation omfatter et produkt købt hos Cloud Router, hvis produktet ikke er funktionsdygtigt,
selv om produktet er konfigureret og installeret efter producentens anvisninger.

 

 

Produkter omfattet af SLA

Fejlmelding på produkter omfattet af SLA, modtages kun via vores support e-mail.

Vi beder dig venligst sende en e-mail til service[snabela]cloudrouter.dk med følgende:

 

• Kort fejlbeskrivelse og evt. årsag

• Fakturanummer eller Service ID

• Serie- og modelnummer på produktet

 

Sagen påbegyndes inden for 1 - 4 timer fra fejlmeldingen og vi orienterer kontaktpersonen løbende om sagens forløb.


Hvis du ønsker rådgivning til implementering for et produkt købt med SLA, skal der ved henvendelse altid oplyses faktura- og serienummer på produktet.
SLA omfatter alene hardwarefejl, eller et produkt der ikke er funktionsdygtigt, selv om produktet er konfigureret og installeret efter producentens anvisninger.
SLA omfatter ikke softwarekonfigurationer eller fejl opstået pga. softwaretilpasninger og fejlkonfigurationer. Læs mere


 

Reklamation og SLA omfatter ikke følgende:

• Fysisk sliddele som kan have en begrænset levetid.
• Konfigurationer eller justeringer af konfigurationer.
• Skade opstået som følge af forkert vedligeholdelse.
• Visuelle skader som ikke berører en fabrikationsfejl.
• Omkostninger i forbindelse med tabt arbejdsfortjeneste, værditab, produktnedbrud eller anden omkostning.

 

Produkterne kræver professionel installation og konfiguration og i nogle tilfælde af en certifeceret konsulent. 

Produkter der ikke er installeret og konfigureret korrekt, er udenfor Cloud Routers ansvar.

Forside Produkter WiFi Trådløst netværk Radio link M2M kommunikation Netværksinfrastruktur Aktiviteter Referencer Profil Kontakt
Gå til indkøbskurv Forhandler Service